EconomicNews

eMAG Academy, tool-ul care te învață ABC-ul online-ului.

Explozia comerțului online și, ca urmare, concurența acerbă dintre companii pentru o cotă de piață tot mai mare vin cu mari provocări pentru firmele care vor să-și vândă produsele în mediul virtual.

În consecință, o platfomă care să ajute micii și marii producători să-și promoveze marfa și să ajungă la cât mai mulți clienți este soluția cea mai bună pentru creșterea vânzărilor și a profitului.

eMAG Marketplace este o astfel de platformă, pe care orice seller se poate înrola simplu, în doar câțiva pași, și beneficiază ulterior de o vizibilitate crescută și de un potențial de creștere a afacerii. Asta spun și cei 22.000 de selleri prezenți acum pe platformă, care au acces la o piața mult mai mare, datorită unui trafic zilnic de peste 500.000 de vizitatori unici.

Pentru a deveni seller eMAG, cei interesați nu au nevoie de cunoștințe tehnice. Au nevoie de un laptop conectat la internet, carte de identitate și de actele firmei, pe care le încarcă online în formularul de înscriere eMAG Marketplace, iar procesul de aprobare este rapid și fără riscuri.

Încă de la începutul afacerii lor online în platforma, sellerii beneficiaza și de un suport informational sub forma unei platforme online, pentru a se familiariza cu toate optiunile din contul lor, dar unde să găsească și recomandări de bune practici pentru creșterea afacerii lor.

Platforma eMAG Academy este o bibliotecă virtuală adresată sellerilor eMAG, care le oferă toate informațiile necesare, cuprinse în materiale tip imagini, text și video, structurate pe cele mai relevante zone de afacere din platforma eMAG Marketplace.

Înscrierea și listarea produselor în Marketplace este gratuită

Înscrierea în eMAG Marketplace este gratuită, la fel și listarea produselor, iar sellerii au la dispoziție un ”dashboard” prin intermediul căruia pot să-și gestioneze produsele și să-și proceseze comenzile.

Accesând platforma eMAG Academy, sellerii au la dispoziție toate informațiile despre opțiunile disponibile în platforma Marketplace (utilizarea funcționalităților platformei, identificarea diverselor instrumente sau funcționalități în platformă, ghid pentru acțiunile din contul de seller), gestionarea optimă a contului de seller sau indicatorii de performanță urmăriți în activitatea zilnică a sellerilor.

Accesul către informațiile de interes pentru seller este gratuit și extrem de facil, eMAG Academy fiind disponibilă 24/24 de ore, 7 zile din 7, iar răspunsul pentru situația întâmpinată de seller este rapid și concis, la doar un click distanță.

Pe lângă text, majoritatea articolelor postate aici beneficiază și de un video demonstrativ, în care sellerul poate urmări pas cu pas calea de implementare a informațiilor aplicată practic, așa cum este descrisă în text.

În acest moment, în eMAG Academy sellerii dispun de 357 de materiale de e-learning, dintre care 275 sunt disponibile și în limba engleză.

În cele 247 de tutoriale publicate se regăsesc peste 1.600 de minute de informație video. Totodată, în eMAG Academy există o zona de comentarii în care sellerii pot lăsa întrebări sau sugestii pe tema tutorialului urmărit, la care există o medie de răspuns de maximum 50 de minute.

De asemena, se lucrează constant la diversificarea subiectelor de tutorial, pentru a oferi suport informațional cât mai extins sellerilor.

Totodată, în Academy, sellerii pot afla toate delatiile despre noile dezvoltări implementate în platformă pentru optimizarea fluxurilor specifice (comenzi, îmbunătățirea ofertelor, campanii, retururi, flux financiar), programele adoptate pentru susținerea afacerii online (Fulfilment by eMAG, Genius, eMAG Ads, IMN, Deschide România, Linia de finanțare în parteneriat cu IdeaBank), precum și recomandari și propuneri de îmbunătățire și menținere a rezultatelor vânzărilor obținute.

Articol sustinut de eMAG.

Sursa: StirilePROTV