Cum vrea Facebook să pună la treabă WhatsApp pentru a face bani: Zuckerberg are planuri mari
La finalul lui noiembrie, Facebook anunța că a scos din buzunar 1 miliard de dolari pentru a cumpăra un startup pe nume Kustomer. E vorba de o companie fondată în urmă cu 5 ani, o platformă software de management de tip CRM (relații cu clienții), folosită în procesele de marketing din companii.
E un startup de care puțină lume a auzit. Și totuși Zuckerberg a văzut ceva acolo și a decis să o cumpere. Chiar dacă e a treia mare achiziție din portofoliul Facebook, chiar mai mult decât a plătit pentru Instagram în 2012, anunțul a trecut aproape neobservat. Inclusiv oficialii anti-trust, mereu cu ochii pe astfel de achiziții, au părut că nu vor să-și bată capul prea tare.
Zuckerberg are planuri mari
Strategia lui Zuckerberg duce cam într-o singură direcție, așa cum e normal la acest nivel: trebuie să facă bani, să producă profit cu orice are în portofoliu. Și de WhatsApp, aplicație pe care a plătit în 2014 nu mai puțin de 19 miliarde de dolari, nu prea s-a interesat prea tare până acum, după cum remarcă Bloomberg.