Modalitățile prin care pășcănenii pot face sesizări la Primărie
Pășcănenii care au o problemă, sesizare, petiție, ce poate fi rezolvată de administrația locală, au mai multe variante de a se adresa instituției: scris, online sau telefonic. Solicitarea va fi înregistrată, apoi mesajul va fi transmis la compartimentul abilitat să o rezolve.
”Aducem la cunoștința cetățenilor Municipiului Pașcani faptul că au posibilitatea să se adreseze primăriei pentru sesizări legate de diverse probleme ce țin de administrația locală, prin următoarele canale de comunicare:closevolume_off
• Prin adresă scrisă, depusă la Ghișeul unic de la sediul instituției;
• Prin E-mail la adresa: office@primariapascani.ro
• Pe Facebook, prin intermediul unui mesaj privat;
• Prin telefon la numărul: 0232.762.300.
Indiferent de varianta aleasă, cetățenii sunt rugați să se recomande, să specifice o adresă și un număr de telefon la care pot fi contactați, să descrie problema și să definească, dacă este cazul, data și locul unde s-a petrecut situația descrisă.Vă mulțumim!”, este anunțul făcut de Primăria Pașcani.
sursa: newspascani.com